Saturday, January 1

kenpa :(

kenapa mesti hide relantionship dekat semua orang ?
segan ? malu ? menyampah ? bosan ?
kenapa mesti aku je yang dia tak hide ? 
takut kena marah dengan orang shit macam aku nih ?
jangan la macam ni . sekarang semakin ramai budak sbpi dia add .
hurm . kenapa ? kenapa ? aku pun tak tahu apa motif dia add diorang .
semakin hari semakin sayang  semakin semakin hari semakin rindu .
tapi kenapa dia buat macam tuh . kenapa dia hide ?
kenapa dia tak hide untuk aku ? kenapa dia hide semua orang ?
kenapa ? aku ta pernah terpikir na buat macam tu sekali .
mksud aku dia aku tak hide . semua orang aku hide .
tak pernah terpikir langsung . tape , aku pasti tahu perasaan aku skrang .
aku pasti dia faham perasaan aku sekarang .aku cuba tahan perasaan marah aku
aku cuba bahagia kan dia . tape , cakap la fucker semua kat status dia . 
aku tetap sayang dia  . tape , perkara da berlaku . dah lepas . aku faham kenapa dia 
update status dia macam tuh . tape , let it be . aku cuba tak kongkong dia lagi , have a nice day :)

No comments:

Post a Comment